告白1_~1.JPG

     

剛剛朋友問我,步步驚心看了兩次,連每天重播都看,現在完結篇了要看啥?

由此可知,朋友應該是為了期末考所以這麼專心的看步步驚心,

我想步步驚心這一科應該默寫也難不倒她了,真是可喜可賀。

(聽說是我帶壞她的~XD)

 

推薦她星期六晚上可以看告白的電影版,這類的題材我很愛XD

整部的配樂也很好聽。

 

很巧的是,另外一個朋友也在噗浪說要搶電台司令的演唱會票,

剛好告白的片尾曲就是電台司令的歌,就點一下這首 Last Flowers 給我自己XD

 

所以選完總統後,知道誰當選後的晚上十一點,如果沒看過的又想看些什麼的人,

可以考慮一下告白,雖然不會聽到我愛妳這類的話,

但這是一部很發人省思的題材(我覺得啦!)

 

告白_~1.JPG

 

今天是你重生的第一天.............................................

........................................................................

........................................................開玩笑的^.<

 

 

Lyrics/Melody: Radiohead

Appliances have gone berserk, I cannot keep up
Treading on people's toes, snot-nosed little punk
And I can't face the evening straight, you can offer me escape
Houses move and houses speak
If you take me there, you'll get relief, relief
Relief, belief

But if I'm gonna talk, I just wanna talk
Please don't interrupt, just sit back and listen
'Cause I can't face the evening straight, you can offer me escape
Houses move and houses speak
If you take me there, you'll get relief, relief
Belief, relief, belief, relief

It's too much, too bright, too powerful
Too much, too bright, too powerful
Too much, too bright, too powerful
Too much, too bright, too powerful

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    南西 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()